2012. április 16.

Hétfői reggeli túra a Sálhegyen

Biztos ismeritek a mostanában sokfelé felbukkanó hétfői jelmondatot, ami a hurráoptimizmus jegyében születhetett:

Zavard össze a világot, mosolyogj hétfőn!

Én (Timi) ugyan lelkes híve vagyok ennek a gondolatnak, mégsem sikerül mindig. Például ma reggel sem. Azért nem hagytam annyiban a dolgot, felhúztam a hétvégén SÁLBÓL varrt lábszármelegítőmet a hálóingem alá, és friss kávéval a kezemben azt vizionáltam, hogy süt a nap, meleg van, és egy szép nap sőt, gyönyörű hét áll előttem! És - ki hitte volna - tényleg jobb kedvem kerekedett. Egy ilyen vidám csíkos holmi azonban azt hiszem elengedhetetlen ehhez a szertartáshoz, mert ha az önszuggesztió közben ezt viseljük, garantált, hogy a család többi tagja is jókedvre derül a látványunktól, ez visszahat ránk, ami tovább gerjeszti az oda-vissza ható folyamatot....a többit a képzeletetekre bízom :-)


1 megjegyzés:

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.