2012. július 5.

Vigyázz, kész, csatolááás!

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én (Timi) kifejezetten hanyag vagyok nyáron, és még annyit sem járok fodrászhoz, mint máskor. Forró napsütés, strand, nyaralás, egyszóval feje tetejére áll az év közben megszokott rend, és semmi kedvem a fodrásznál ücsörögni. Arról nem is beszélve, hogy ilyenkor bőven van lehetőség a rögtönzésre, és bizony ez sem kedvez a jó előre megbeszélt találkozóknak. 
Mit tehet hát az ember lánya szorult helyzetében? Mert az nyilvánvaló tény, hogy lazább időkezelés ide, lezserebb viselet oda, fodrász nélkül elkanászodik a frizura, és egy idő után megkeserítik az életet a szembe hulló vagy a fül mögül előtüremkedő tincsek.
Ilyenkor tesz remek szolgálatot néhány szép csat. Egy akadt is a háznál, csakhogy egy nő nem lenne nő, ha nem akarna mindenféle színűt és hangulatút, hogy mindenféle színű és hangulatú ruhához tökéletesen passzoljon. Pont jókor botlottam ebbe a blogba. 
Azonnal előszedtem a gombos dobozaim, és hosszas válogatásba fogtam. A lapos hátú gombok a legjobbak, de ha füles gomb tetszik meg, az sem akadály. Ha műanyag vagy fa gomb, durva smirglipapíron egyszerűen lecsiszoljuk a fület, míg lapos felületet kapunk. 
Ezután elrobogtam egy bizsuboltba és vettem néhány lapos hajcsatot. Az egyszerű hullámcsatnál jobbnak ítéltem, ha széles a felület: jobban fogja a hajat és a gomb is nagyobb felületen találkozik a csattal.


Az első példányok jó minőségű, gél állagú pillanatragasztóval készültek. Erős, masszív, csak leejteni nem szabad, mert lepattan a gomb.
Azután kipróbáltam egy speciális kétkomponensű ragasztót, amit gyöngyös, sk-ékszer boltokban kapni. Ha strapabíróbb csatra vágytok, érdemes ezzel dolgozni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményed értékes építőelem, mondd el!
Köszönettel vesszük.